10,6 mln zł na kampanię „Mam kota na punkcie mleka”
Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą mleka i wybranych produktów mleczarskich „Mam kota na punkcie mleka” w Polsce i na Litwie.
Do zadań wybranej agencji należeć ma m.in. przygotowanie opisu szczegółowych działań oraz propozycji trzech kreacji, a potem realizacja kampanii. Budżet akcji wynosi 10,578 mln zł netto.
Start kampanii zaplanowano najwcześniej na przełom 2015 i 2016 roku, pod warunkiem że projekt zaakceptuje Komisja Europejska.
Zaplanowane działania będą kontynuacją kampanii sprzed niemal trzech lat, również prowadzonych pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka”. Wówczas kampania ruszyła w lipcu, a jej budżet wyniósł 2,4 mln euro (zobacz szczegóły).
Kampanię przygotowały wówczas agencje Ecorys Polska i Marketing & Communications Consultants. Skierowana będzie do dzieci w wieku 8-13 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Jej celem było przekonanie konsumentów do tego, by o ich decyzjach zakupowych decydowała nie cena, lecz rzetelna wiedza o zaletach produktów mlecznych.
Dołącz do dyskusji: 10,6 mln zł na kampanię „Mam kota na punkcie mleka”
"mam kota" to powiedzenie znaczące "szaleć za czymś, mieć fioła na punkcie czegoś"... a nie "natychmiast podaj to kotu do jedzenia" ;)