180heartbeats + Jung v. Matt rozpoczyna współpracę z Lettly
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt nawiązała współpracę z agencją marketingową. Wspólnie będą proponować markom koncepty z udziałem influencerów.
Agencja Lettly wesprze 180 heartbeats + Jung v. Matt w doborze influencerów odpowiednich do potrzeb danej marki.
- Znaczenie influencer marketingu stale rośnie - podkreśla Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Osobowości internetowe odgrywają obecnie kluczową rolę w kampaniach digitalowych. Nierzadko budżety przeznaczane na ten cel sięgają kwot wydawanych niegdyś w telewizji. Dlatego chcemy nie tylko zapewnić naszym klientom współpracę z najciekawszymi influencerami dopasowanymi do indywidualnych potrzeb, ale i nową jakość w tym obszarze - dodaje.
Pierwszymi efektami współpracy obu agencji jest wsparcie koncertów w balonie w ramach Clouds Fest sponsored by GLO (najbliższy koncert 30 października we Wrocławiu - w Hali Stulecia wystąpi Pezet i Jimek, Kayah oraz inni goście).
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v. Matt rozpoczyna współpracę z Lettly