2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam
Magazyn interwencyjny „Uwaga” oglądało w tym roku w TVN średnio 2,78 mln widzów. To mniej niż w analogicznym okresie 2010 r., ale program obronił drugą pozycję w swoim paśmie.
Program „Uwaga” od stycznia do 30 lipca br. oglądało średnio 2,78 mln widzów co dało 20,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem magazyn śledziło 2,8 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
OKRES | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
2011 | 2775329 | 20,07% | 20,17% |
2010 | 2802763 | 20,21% | 19,32% |
Największym zainteresowaniem w pierwszy półroczu cieszył się odcinek z 24 lutego, który zobaczyło 4,2 mln widzów (25,45 proc. udziału). Próg czterech milionów widzów przekroczyły też odcinki z 17 lutego oraz 13 marca.
TOP10 | ||
Data | (r) AMR | SHR % |
24-02-2011 | 4205463 | 25,45% |
17-02-2011 | 4140060 | 25,13% |
13-03-2011 | 4060840 | 23,74% |
24-03-2011 | 3979521 | 25,34% |
15-03-2011 | 3880403 | 24,64% |
14-03-2011 | 3846114 | 23,84% |
17-03-2011 | 3783245 | 23,58% |
09-02-2011 | 3764638 | 23,47% |
16-03-2011 | 3660298 | 22,80% |
20-03-2011 | 3658696 | 20,89% |
TVN w trakcie emisji „Uwagi” (poniedziałek-piątek 19.50, sobota-niedziela 19.45) zajmował drugą pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca „Wiadomości” oraz „Sport”.
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR(16-49) |
TVP1 | 4246146 | 30,70% | 26,24% |
POLSAT | 2775329 | 20,07% | 20,17% |
TVN | 1929128 | 13,95% | 14,34% |
TVP2 | 1095623 | 7,92% | 7,75% |
W profilu widowni magazynu dominowały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 35,63% | 74 |
Kobiety | 64,37% | 124 | |
Wiek | 04-09 | 1,52% | 26 |
10-15 | 2,08% | 31 | |
16 - 19 | 1,97% | 35 | |
20 - 24 | 3,09% | 39 | |
25 - 29 | 6,48% | 73 | |
30 - 34 | 7,14% | 86 | |
35 - 39 | 7,00% | 95 | |
40 - 44 | 6,80% | 106 | |
45 - 49 | 6,45% | 94 | |
50 - 54 | 10,35% | 129 | |
55 - 59 | 12,13% | 156 | |
60+ | 34,99% | 173 | |
Wlk. miasta | Wieś | 26,65% | 68 |
< 50 tys. | 25,96% | 108 | |
50-100 tys. | 11,35% | 132 | |
100-200 tys. | 10,41% | 129 | |
> 200 tys. | 25,63% | 127 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,39% | 116 |
Średnie | 32,74% | 111 | |
Wyższe | 11,27% | 90 | |
Inne | 3,60% | 28 |
Wpływy reklamowe przy „Uwadze” wyniosły 51,5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Od niedzieli TVN nadaje powtórki najciekawszych wydań programu z minionego roku. Nowe odcinki "Uwagi" widzowie zobaczą po wakacjach.
Dołącz do dyskusji: 2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam