SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2011: “Przyjaciółka” liderem, wszystkie tytuły straciły

W 2011 roku w porównaniu do 2010 roku spadła sprzedaż wszystkich trzech dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2011 roku wyniosła 485 404 egz. i była niższa o 1,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 446 759 egz. po spadku sprzedaży o 4,7 proc.

Największy spadek w ub.r. zanotowała “Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem zmalał o 8,6 proc. do 310 658 egz.

Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 485 404 494 453
Tina 446 759 468 726
Pani Domu 310 658 339 885


W samym grudniu ub.r. liderem była także “Przyjaciółka” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 454 201 egz. (spadek o 5 proc.). Drugie miejsce zajęła “Tina” (405 013 egz., spadek o 20,4 proc.), a trzecia była “Pani Domu” (275 976 egz., spadek o 15,9 proc.).

Wirtualnemedia.pl grudzień
2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 454 201 478 196
Tina 405 013 508 973
Pani Domu 275 976 328 076

Dołącz do dyskusji: 2011: “Przyjaciółka” liderem, wszystkie tytuły straciły

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolo
zbyszku do roboty
0 0
odpowiedź