23heroes zareklamuje w nowej odsłonie sieć Inea
Agencja 23heroes wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci kablowej Inea. Będzie przygotowywać jej kampanie reklamowe według odświeżonego pozycjonowania i wizerunku. Pierwsza akcja ruszy w drugiej połowie sierpnia.
23heroes odpowiada za przygotowanie nowego pozycjonowania i odświeżonego wizerunku marki Inea, a także stworzenie jej kompleksowej, spójnej koncepcji kreatywnej, obejmującej różne kanały komunikacji (m.in. media ATL i internet) oraz obszary (m.in. employer branding i komunikację do klientów biznesowych).
Agencja pozyskała to zlecenie, wygrywając dwuetapowy przetarg. Inea nie podała, ile ani które inne agencje brały w nim udział. Umowę z 23heroes podpisano na czas nieokreślony.
- Dziś na rynku telekomunikacyjnym nie konkuruje się usługami, gdyż wszyscy świadczą podobny ich zakres. Dziś kluczowy jest klient i otwartość na jego potrzeby. Jest to spójne z tym, co Inea robi na co dzień. Szukaliśmy partnera, który pomoże zakomunikować nam to konsumentom - komentuje Jarosław Pijanowski, członek zarządu Inei ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
W drugiej połowie sierpnia zacznie się pierwsza kampania reklamowa Inei przygotowana przez 23heroes. Będzie prowadzona w telewizji, radiu, kinach i na outdoorze.
Dołącz do dyskusji: 23heroes zareklamuje w nowej odsłonie sieć Inea