SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„25 lat niesamowitości” w jubileuszowej kampanii Asusa

W internecie zaczęła się kampania z okazji 25-lecie istnienia firmy Asus. Akcja, pod hasłem „25 lat niesamowitości”, jest prowadzona w serwisach społecznościowych i we współpracy z portalem Gazeta.pl.

W ramach kampanii „25 lat niesamowitości” Asus zachęca Polaków do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza, które wywarły największy wpływ na rozwój cywilizacyjny i komfort życia ludzi.

Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 25latniesamowitosci.gazeta.pl, w którym użytkownicy mogą wziąć udział w sondach oraz dowiedzieć się, jak ewoluowały na przestrzeni ostatnich 25 lat trendy w modzie czy stylizacji fryzur, a także przeczytać o podróżach, grach i sporcie.

Działania są też prowadzone w serwisach społecznościowych: na profilach Asus Polska na Facebooku, Instagramie i Twitterze, gdzie pojawiają się dotyczące akcji infografiki, filmy wideo, aplikacje i konkursy.

W kampanii jest również promowana seria produktów ZenFone, zaprezentowana przez Asus na początku br. (przeczytaj o nich więcej).

Dołącz do dyskusji: „25 lat niesamowitości” w jubileuszowej kampanii Asusa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
samowity
Poczytajcie o ich serwisie, chociażby na ich Fanpejdżu - co piszą klienci. To jest dopiero niesamowitość!
odpowiedź