„25 lat niesamowitości” w jubileuszowej kampanii Asusa
W internecie zaczęła się kampania z okazji 25-lecie istnienia firmy Asus. Akcja, pod hasłem „25 lat niesamowitości”, jest prowadzona w serwisach społecznościowych i we współpracy z portalem Gazeta.pl.
W ramach kampanii „25 lat niesamowitości” Asus zachęca Polaków do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza, które wywarły największy wpływ na rozwój cywilizacyjny i komfort życia ludzi.
Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 25latniesamowitosci.gazeta.pl, w którym użytkownicy mogą wziąć udział w sondach oraz dowiedzieć się, jak ewoluowały na przestrzeni ostatnich 25 lat trendy w modzie czy stylizacji fryzur, a także przeczytać o podróżach, grach i sporcie.
Działania są też prowadzone w serwisach społecznościowych: na profilach Asus Polska na Facebooku, Instagramie i Twitterze, gdzie pojawiają się dotyczące akcji infografiki, filmy wideo, aplikacje i konkursy.
W kampanii jest również promowana seria produktów ZenFone, zaprezentowana przez Asus na początku br. (przeczytaj o nich więcej).
Dołącz do dyskusji: „25 lat niesamowitości” w jubileuszowej kampanii Asusa