25-lecie Wirtualnej Polski, w urodzinowej loterii do wygrania 25 tys. zł
Wirtualna Polska, która działa na rynku od 1995 roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Rozpoczynała jako katalog stron internetowych, z tej okazji organizuje urodzinową loterię. Jej uczestnicy mogą w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.
Urodzinowa loteria ruszyła 28 września i potrwa do 8 listopada, można wziąć w niej udział pod adresem urodziny.wp.pl. Aby wziąć w niej udział, trzeba skorzystać z 1, 25 lub 125 szans na stronie internetowej loterii. Pojedynczą szansę można też zamówić wysyłając SMS z hasłem „URODZINY” pod numer 7312 (koszt wysłania wiadomości 3,69 zł z VAT).
Każda z „szans” bierze udział w losowaniu dziennym, tygodniowym i finałowym. Losowanie dzienne odbywa się o godzinie 18.00, tygodniowe - w poniedziałki, a finałowe - odbędzie się 9 listopada.
Po zakupie szansy każdy z uczestników loterii otrzymuje kod do natychmiastowego losowania, w którym może wygrać do 25 tys. zł każdego dnia. Dodatkowo codziennie do wygrania jest 1 tys. złotych, cztery bony na stację paliw BP o wartości 200 zł i 100 pakietów WP Pilot. Raz w tygodniu do wygrania będą dwa vouchery do wykorzystania na Wakacje.pl o wartości 2,5 tys. złotych. Nagrodą finałową jest kolejne 25 tys. złotych.
Zasady gry oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie loterii.
25 lat Wirtualnej Polski
Historia Wirtualnej Polski rozpoczęła się równo 25 lat temu w dwóch pomieszczeniach Politechniki Gdańskiej. Założyli ją studenci, którzy poznali się w internecie. Ich celem było uporządkowanie ówczesnych stron internetowych według kategorii życia codziennego.
Z okazji 25. rocznicy działalności, Wirtualna Polska prowadzi m.in. serwis specjalny 25lat.wp.pl, w którym podsumowuje wydarzenia i historię internetu z ostatniego ćwierćwiecza. W portalu znajdą się informacje na temat nowych technologii, historii z życia codziennego i tematów lokalnych z różnych regionów Polski.
Za działania promujące 25-lecie urodzin WP odpowiadają zespoły marketingu, PR, HR i przedstawiciele redakcji. Grafiki i bannery reklamowe zaprojektowała ilustratorka Martyna Wójcik-Śmierska.
Przychody Wirtualnej Polski w segmencie internetowym zmalały w zeszłym półroczu o 23,5 proc. do 249,43 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - z 97,99 do 80,72 mln zł. To dużo wyższe spadki procentowe niż w samym pierwszym kwartale, kiedy wpływy firmy w internecie zmniejszyły się o 6 proc. do 143,22 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - z 45,81 do 41,02 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 25-lecie Wirtualnej Polski, w urodzinowej loterii do wygrania 25 tys. zł
ch ro me go og le co.m / we b st or e, do da tek do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty wi tr yn a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.
wy la cz se le kt yw ni e sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.
nie po tr af i sz na wi tr yn a ch ne ut ra li zo wa c ko mu ni ka to w o wy łą cz en ie bl ok ow an ia re kl am?
w ej dz na
ddddd.ooooo.bbbbb.rrrrrrrr.eeee.ppppp.rrrrrrrrr.ooooooo.ggggg.rrrrrrr.aaaaa.mmmm.yyyyyy.ppppllllll
po ko mp le ks ow e po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę, pl us mó j ni ck a tr af i sz.
mmmmmm.yyyyyyyyyyyyyy-mmmmmm. ooooooo.bbbbbbb.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.llllllllllll.eeeeeeeee.ppppppppllllllllllll
wi tr yn a dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow in te rn et ow ych.
de ri ck
sp ro bu jc ie na pis ac w op in ia ch na zw is ko na cz el ne go w m, sk ry pt do te go ni ed op us ci.
nie wo l no ni cz eg o na pi sa c na dr ek to ra w m. sz ef di gi ta lo we j m,a.fi ma rc in s,z.um.ic.ho.ra, je st nie ty ka ln y.
ws zy st ki e sl o wa kt o re mo ga by c uz yt e do kr yt yk i w m sa na cz ar ne j li sc ie sk ry pt u mmmmmm.oooooooo.ddddddd.eeeeee.rrrrrrr.uuuuuuuu.jjjjjjjjj.aaaaaaaa.ccccccc.eeeeeee.ggggg.oooooooo.
cz y za gl ad aj a tu ppppppp.rrrrrrrr.ooooooo.kkkkkk.rrrrrr.aaaaaa.ttttttt.ooooooo.rrrrrrr.zzzzzzz.yyyyyyyyyyy ? je s li ta k to zg lo sci e si e do mn ie po do wo dy ja k sk ry pt an ty sp am ow y wy ko rz ys ty wa ny je st do bbbbbbbb.lllllllllllll.ooooooooo.kkkkkkkkk.ooooooooo.wwwwwwww.aaaaaaaa.nnnnnnnn.iiiiiiiiiii.aaaaaaaaaaa ni ew yg od ny ch wp is ow. wi dz ic wi el o li te ro we wy ra zy ? ka zd y ni ew yg od ny ci ag zn ak ow, sl ow, mo z na do da c na cz ar na li st e.
mmmmm.oooooo.ddddddd.eeeeeeee.rrrrrrrrrrr.aaaaaaaaaa.tttttttttt.oooooooo.rrrrrrrrrrr m,a.fi wi rt ua ln y ch me di ow no n st op ma nd ru je ccccccc.zzzzzzzz.aaaaaaa.rrrrrrr.nnnnnnn.aaaaaaaa llllllllll.iiiiiiii.sssssss.tttttttt.aaaaaaaaa, a by zm in im al iz ow ac kr yt yk e i dddddddd.eeeeeeeee.mmmmmmmm.aaaaaaaa.sssssssss.kkkkkk.oooooo.wwww.aaaaaa.nnnnn.iiiiii.eeeee me ch an iz mo w mmmmmm.aaaaaaaa.fffffffffff.iiiiiiiiiiiiii.jjjjjjjjjjjj.nnnnnnnnn.yyyyyyyyy.ccccccccc.hhhhhhhhh
ho ld in go w me di al n ch. w ok kn ie kkkkkk.ooooooo.mmmmm.eeeeee.nnnnn.tttttt.aaaaaa.rrrrrrr.zzzz.yyyyyy fi lt ru ja cy sk an er ppppppp.rrrrrrrrr.eeeeeeee.wwwwwww.eeeeeeee.nnnnnnn.cccccccc.yyyyyyyy.jjjjjj.nnnnn.iiiiiii.eeeeeeeeeeeee ka su je te ks t be z ko mu ni ka tu, ta k na w m bo ja si e kr yt yk i.
do po ki in te rn et ow e, kkkkkkkkk.ooooooooo.mmmmmmm.eeeeeeee.rrrrrrr.cccccc.yyyyy.jjjjjj.nnnnn.eeeee ho ld in gi me di al ne ni e be da pppppppp.rrrrrrrr.zzzzzzzz.eeeeee.sssssss.tttttttt.rrrrr.zzzzzz.gggggg.aaaaaa.ccccccc pppppp.rrrrrrrrrr.aaaaaaaa.wwwwwwww.aaaaaaaaaa, do po ty be de sp am ow al po ra da mi, w ja ki sp os ob po zb aw ia c je zy sk ow.
be z pr ob le mu ob ej de ka zd y, ja ki by nie by l sk ry pt an ty sp am ow y, wi ec wy si lk i po ws tr zy my wa ni a sa da re mn e.
sp ec od te le ko mu ni ka cj i, ko mp ut er ow, ek sp er t di gi ta lu i im pe ra to r in te rn et u de ri ck