SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show "Tylko muzyka. Must be the music" obejrzało 3,32 mln widzów, co dało Polsatowi drugie miejsce w rankingu oglądalności w niedzielne wieczory. Program nieznacznie przegrywa z emitowanym o tej porze na antenie TVN „Tańcem z gwiazdami”.

 

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu po trzech tygodniach emisji to 3,32 mln osób, przy udziale 21,33 proc. w grupie wiekowej 4+ i 27,75 proc. w 16-49. To lepszy wynik niż w rok temu, kiedy to w tym paśmie emitowano seriale. Wówczas Polsat oglądało średnio 2,29 mln osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 14,74 proc. i 18,47 proc.

Program wypadł gorzej, jeśli porównamy go z trzema pierwszymi odcinkami wiosennej edycji, które zgromadziły przed ekranami 3,77 mln widzów. Polsat z udziałem 24,43 proc. był wtedy bezkonkurencyjnym liderem w tym paśmie, ale wówczas show nadawano w soboty o 20.00 (więcej na ten temat).
 

>>> "Tylko muzyka 2" (FOTOGALERIA)

 

Polsat jest na drugim miejscu w paśmie nadawania „Tylko muzyki” w grupie wszystkich widzów. Liderem pozostaje TVN i jego „Taniec z gwiazdami”, który ma 23,21 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka (prognoza pogody, serial „Życie nad Rozlewiskiem” i filmy fabularne) z udziałem wynoszący 12,44 proc., a czwarte - Dwójka („Kabaretowy Klub Dwójki” i serial „Czas Honoru”) – 10,11 proc.

Stacja z Ostrobramskiej jest za to liderem jeśli chodzi o grupę wiekową 16-49. Między nią, a drugim w kolejności TVN-em, jest blisko 8 proc. różnicy.

Program najchętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy wsi i osoby z podstawowym i średnim wykształceniem.

 


Oglądalność „Must be the Music. Tylko Muzyka”

Date Wszyscy 4+ 16 - 49
AMR SHR % SHR %
04-09-2011 3 508 732 22,70% 28,35%
11-09-2011 3 142 674 20,51% 26,55%
18-09-2011 3 298 393 20,78% 28,28%
Średnia 3 317 714 21,33% 27,75%


Widownia konkurencji w czasie emisji formatu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 627 385 23,21% 19,97%
Polsat 3 317 714 21,33% 27,75%
TVP1 2 529 058 16,18% 12,44%
TVP2 1 740 513 11,14% 10,11%


Profil widowni show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,02% 93
Kobiety 54,98% 106
Wiek  4-9 2,13% 36
 10-15 6,39% 94
16 - 19 4,75% 85
20 - 24 5,09% 65
25 - 29 9,72% 109
30 - 34 10,84% 131
35 - 39 8,26% 112
40 - 44 10,43% 163
45 - 49 9,09% 132
50 - 54 11,78% 146
55 - 59 7,27% 94
60+ 14,25% 71
Wlk. miasta Wieś 42,59% 109
< 50 tys. 22,62% 94
50-100 tys. 7,83% 91
100-200 tys. 10,52% 130
> 200 tys. 16,45% 82
Zawód Top management 11,13% 128
Pracownicy średniego szczebla 17,14% 114
Pracownicy fizyczny i rolnicy 25,76% 129
Emeryci 20,87% 81
Inni 25,11% 82
Wykształcenie Podstawowe 47,12% 104
Średnie 32,35% 109
Wyższe 12,01% 96
Inne 8,52% 67


 

Dołącz do dyskusji: 3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
i bardzo dobrze - to jeden z najlepszych programów Polsatu w ostatnich latach!!!
0 0
odpowiedź
User
gggg
Ten program jest super.Aż chce się oglądać,druga edycja jeszcze lepsza od pierwszej.Oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
Olek
i mkomu ufać ? na wynikach Tanca z Gwiazdami Polsat ma niższe a TVN ma wyższe, a tu na odwrót....
0 0
odpowiedź