SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo

Nowy program „Jak to się stało?” ogląda średnio 43 tys. widzów. TVN Turbo w czasie emisji formatu prowadzonego przez Filipa Chajzera zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych.

„Jak to się stało?” Filip Chajzer „Jak to się stało?” Filip Chajzer

„Jak to się stało?” na antenie TVN Turbo pokazywany jest w środy o godz. 22.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia odcinków programu pokazanych do 12 października br. wyniosła 43 tys. osób, co przełożyło się na 0,49 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 28 września br., który oglądało 62 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

28-09-2016

22:49:32

23:16:14

62 210

0,75%

31-08-2016

22:47:07

23:13:42

56 188

0,64%

14-09-2016

22:46:32

23:13:07

47 992

0,52%

TVN Turbo w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych. Liderem jest TVN Style z udziałem w tym czasie na poziomie 0,90 proc. Drugi jest Polsat Cafe (0,68 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,46 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wśród analizowanych stacji (top 4 kanały lifestylowe pod względem udziału w tym paśmie w 4+) TVN Turbo wypada gorzej tylko od TVN Style.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN Style

78 848

0,90%

38 885

0,94%

57 266

0,97%

Polsat Cafe

59 947

0,68%

13 265

0,32%

38 983

0,66%

TVN Turbo - Jak to się stało?

42 933

0,49%

31 420

0,76%

33 964

0,58%

Polsat Play

40 788

0,46%

17 714

0,43%

32 328

0,55%

W każdym odcinku „Jak to się stało?” Filip Chajzer analizuje najciekawsze sytuacje przedstawione w materiałach nagranych przez widzów. Dziennikarz powtarza także wyczyny bohaterów popularnych filmików internetowych.

Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,50 proc.

Dołącz do dyskusji: 43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
Tak, tak, internet pożera telewizję na śniadanie. Poza tym 43 tys widzów ma co 3 film na YouTube.
0 0
odpowiedź
User
Mateusz
Tak, tak, internet pożera telewizję na śniadanie. Poza tym 43 tys widzów ma co 3 film na YouTube.
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Tego gogusia nikt o zdrowych umysłach nigdzie nie chce oglądać , goguś do pięt nie dorównuje swojemu ojcu który był o wiele lepszy w prowadzeniu programów
0 0
odpowiedź