43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo
Nowy program „Jak to się stało?” ogląda średnio 43 tys. widzów. TVN Turbo w czasie emisji formatu prowadzonego przez Filipa Chajzera zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych.
„Jak to się stało?” na antenie TVN Turbo pokazywany jest w środy o godz. 22.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia odcinków programu pokazanych do 12 października br. wyniosła 43 tys. osób, co przełożyło się na 0,49 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 28 września br., który oglądało 62 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
28-09-2016 |
22:49:32 |
23:16:14 |
62 210 |
0,75% |
31-08-2016 |
22:47:07 |
23:13:42 |
56 188 |
0,64% |
14-09-2016 |
22:46:32 |
23:13:07 |
47 992 |
0,52% |
TVN Turbo w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych. Liderem jest TVN Style z udziałem w tym czasie na poziomie 0,90 proc. Drugi jest Polsat Cafe (0,68 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,46 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wśród analizowanych stacji (top 4 kanały lifestylowe pod względem udziału w tym paśmie w 4+) TVN Turbo wypada gorzej tylko od TVN Style.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN Style |
78 848 |
0,90% |
38 885 |
0,94% |
57 266 |
0,97% |
Polsat Cafe |
59 947 |
0,68% |
13 265 |
0,32% |
38 983 |
0,66% |
TVN Turbo - Jak to się stało? |
42 933 |
0,49% |
31 420 |
0,76% |
33 964 |
0,58% |
Polsat Play |
40 788 |
0,46% |
17 714 |
0,43% |
32 328 |
0,55% |
W każdym odcinku „Jak to się stało?” Filip Chajzer analizuje najciekawsze sytuacje przedstawione w materiałach nagranych przez widzów. Dziennikarz powtarza także wyczyny bohaterów popularnych filmików internetowych.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,50 proc.
Dołącz do dyskusji: 43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo