SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)

W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach.

W akcji wykorzystywane są dwa typy uzupełniających się spotów, które będą nadawane w ramach jednego bloku reklamowego. 30–sekundowy spot wizerunkowy akcentuje fakt emisji w Canal+ 500 premier filmowych w ciągu roku, a 15-sekundowy, aktualizowany co tydzień, spot ofertowy będzie prezentował aktualne hity antenowe.

- Koncepcja połączenia spotu wizerunkowego z zapowiedzią konkretnych premier w 15-sekundowych spotach ma ułatwić widzowi wybór najciekawszych propozycji danego tygodnia - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. badań w Canal+ Cyfrowy. 

Wśród pierwszych promowanych hitów znalazły się takie filmy jak: „Battleship. Bitwa o Ziemię”, „American Pie. Zjazd Absolwentów” i ”Spluwy, dziewczyny i poker”. 

Spoty reklamowe będą emitowane do 23 czerwca br. w 60 ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. m.in. w TVN, TVP1 TVP2, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, Polsatu, rodzinie stacji Discovery i BBC. Od 24 maja będą wyświetlane także w 90 kinach sieci Multikino, Cinema City, Imax, Helios i Kinoplex na terenie całego kraju.

Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Reżyserem spotu jest znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami komediowymi David Kerr, a operatorem - Danny Cohen, który pracował przy tak znanych produkcjach, jak „Les Miserables: Nędznicy” czy „Jak zostać królem”.

Dołącz do dyskusji: 500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
500 premier, tylko że za to trzeba zapłacić 200 złotych :). To ja tam wolę premium w cyfrowym polsacie, które nawet 100 zł nie kosztuje, a dobrych filmów w HBO nie brakuje.
0 0
odpowiedź
User
borat
Anty NC+
0 0
odpowiedź
User
Dawid
Kolejne łgarstwo tej platformy... 500 premier, ale każdy film jest premierą po 5 razy w różnych kanałach c+. Ludzie, nie widzicie, że oni Was notorycznie oszukują? Jak mi podsunęli propozycję migracyjną, to od razu im wypowiedziałem. I rację ma tu Magda, warto się przesiąść do CP, nie tylko ze względu na koszty, ale też dlatego, że jest tam co pooglądać.
0 0
odpowiedź