71,5 tys. zł za spot w kabaretowym paśmie w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na lipiec br. Najwyżej wyceniono w nim spoty, które będą emitowane w niedzielnym paśmie "Kabaret na żywo" - kosztują 71,5 tys. zł netto.
71,5 tys. zł (cena netto za spot 30-sek., bez rabatów) trzeba zapłacić za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo".
29 lipca Polsat pokaże XXVIII Festiwal Kabaretów w Koszalinie - spot przy nim kosztuje 68,8 tys. zł.
56,6 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy transmisji z konkursu "Miss Polski" w niedzielny wieczór 16 lipca. Dwa dni wcześniej stacja pokaże konkurs "Miss Superinternational" - wtedy za reklamę trzeba zapłacić 38,2 tys. zł.
15 lipca z kolei w Polsacie transmitowany będzie mecz Superpucharu Polski między Rakowem Częstochowa a Legią Warszawa - tutaj spoty wyceniono na maksymalnie 23 tys. zł.
Marketerzy chcący wyemitować reklamy w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 47,8 tys. zł.
Spot przy "Wydarzeniach" kosztuje 46 tys. zł w niedziele i 42,9 tys. zł w dni powszednie. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba z kolei zapłacić 58,5 tys. zł w niedziele i 33,8 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 54 tys. zł i 31,6 tys. zł.
Polsat Media, jako drugie, po Biurze Reklamy TVP podało ceny reklam na lipiec.
Dołącz do dyskusji: 71,5 tys. zł za spot w kabaretowym paśmie w Polsacie