75 mln dolarów na promocję Nowego Jorku
Empire State Development szuka agencji, która zajmie się promocją Nowego Jorku. Przeznaczy na to od 50 do 75 mln dolarów.
W pierwszym etapie Empire State Development zaprosiła sześć agencji do złożenia swoich ofert. Mają one zaprezentować w nich rozwiązania kreatywne oraz propozycje media planów. Mają czas do 27 kwietnia.
Dotychczas działaniami marketingowymi dla Empire State Development zajmowała się agencja BBDO, na podstawie umowy zawartej w 2011 roku. Pierwotnie podpisano ją na dwa lata, potem dwukrotnie przedłużono o kolejny rok. Kontrakt ten wygasa 30 listopada br.
BBDO wykorzystywało w działaniach słynne logo „I love NY”, pokazując w kampaniach, za co ludzie kochają Nowy Jork.
Dotychczasowe kampanie obejmowały telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, media społecznościowe, eventy.
Dołącz do dyskusji: 75 mln dolarów na promocję Nowego Jorku