SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

90 proc. brytyjskich internautów w wieku od 25 do 34 lat korzysta z serwisów społecznościowych

36,86 miliona mieszkańców Wielkiej Brytanii korzystało w maju bieżącego roku z internetu. 29,44 miliona z nich odwiedziło w tym czasie strony serwisów społecznościowych.

Każdy z nich spędził na stronach tego typu portali średnio 4,6 godziny - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Serwisy społecznościowe stały się jednym z najpopularniejszych źródeł internetowej rozrywki we wszystkich grupach wiekowych. Najwyższy wskaźnik penetracji odnotowano wśród użytkowników w wieku od 25 do 34 lat, spośród których 89 procent wchodziło w maju na takie strony. Następne pod tym względem były osoby w wieku od 15 do 24 lat (86 proc.), od 35 do 44 lat (79 proc.), od 45 do 54 lat (77 proc.) oraz w wieku co najmniej 55 lat (67 proc.).

Również w przypadku średniego czasu spędzanego na korzystaniu z serwisów społecznościowych, najwyższą średnią odnotowano wśród młodszych internautów. Użytkownicy w przedziale wiekowym 15-24 i 35-44 poświęcili tutaj średnio po 5,4 godziny, a w przedziale 35-44, 45-54 i 55+ odpowiednio 4,3, 3,9 i 3,7 godziny.

W sumie ze średnią 4,6 godziny, korzystanie z serwisów społecznościowych było drugą najpopularniejszą aktywnością online wykonywaną w maju przez internautów z Wysp, ustępując tylko komunikatorom internetowym (8,6 godz.).

Najchętniej odwiedzanym w omawianym okresie portalem społecznościowym w Wielkiej Brytanii był Facebook.com, z liczbą 23,86 miliona unikalnych użytkowników. Wyprzedził on kolejno serwisy Bebo (8,55 mln), Windows Live Profile (6,89 mln), MySpace (6,53 mln), Twitter.com (2,67 mln), Digg.com (1,76 mln), Friends Reunited (1,63 mln), Tagged.com (1,63 mln), Deviantart.com (1,45 mln) oraz Buzznet (1,37 mln).

Dołącz do dyskusji: 90 proc. brytyjskich internautów w wieku od 25 do 34 lat korzysta z serwisów społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl