90 procent Amerykanów nie rozumie HDTV
90 procent Amerykanów nie rozumie na czym polega telewizja wysokiejrozdzielczości (High-Definition TV - HDTV).
Jak informuje serwis TVPredictions.com, powołując się na badanieamerykańskiej sieci sklepów Best Buy, około połowa Amerykanów niezdaje sobie również sprawy z kosztów związanych z kupnem odbiornikaHDTV.
Pomimo tego, że w około 30 procentach amerykańskich domówznajduje się odbiornik telewizyjny HD, badanie Best Buy pokazuje,że mieszkańcy USA wciąż są zdezorientowani w takich kwestiach jakwojna formatów między HD DVD a Blu-ray czy różnice między telewizjącyfrową a HD.
Wyniki tego badania martwią Best Buy, jako że w nadchodzącymsezonie przedświątecznym firma liczy na wzrost sprzedaży produktówz sektora HDTV. Sieć zdecydowała się więc na uruchomienie kampaniiedukacyjnej o nazwie "HD Done Right", która ma poprawić świadomośćklientów w tym temacie.
źródło: TVPredictions.com
Dołącz do dyskusji: 90 procent Amerykanów nie rozumie HDTV