946 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 wiceliderem
Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” w sezonie 2020/2021 ogląda średnio 946 tys. osób. TVP1 w czasie emisji audycji jest wiceliderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartkowe wieczory (od lutego br. - około godz. 21.55, w poprzednich miesiącach - o około 22.30-23.00), tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 3 września 2020 roku do 8 kwietnia 2021 roku wyniosła 946 tys. osób, co przełożyło się na 8,86 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 18 marca, który oglądało 1,41 mln widzów.
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 10,62 proc., nadająca w tym czasie gł. filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,15 proc.; gł. filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (5,63 proc.; różne audycje, gł. seriale fabularne).
Wśród widzów w grupie 16-49 telewizyjna Jedynka jest czwarta, a w 16-59 - trzecia.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 946 tys. widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 wiceliderem