AdTotal obejmuje ekrany w sklepach Tesco
Wirtualna Polska włączyła do swojej sieci reklamowej AdTotalnośniki digital signage w hipermarketach Tesco. Nastąpiło to dziękiporozumieniu z zarządzającą nimi spółką Atvertin.
W ramach współpracy spółki Atvertin i Wirtualnej Polski należącado portalu sieć reklamowa AdTotal objęła 1500 ekranów LCDznajdujących się w hipermarketach Tesco w kilkudziesięciu miastach.Nośniki zostaną włączone do pakietu do pakietu point of sale, wktórym są już dostępne podobne ekrany w sklepach Piotr i Paweł.Atvertin do tej pory prowadził własne biuro sprzedaży, a obecnierozszerzył kompetencje sprzedażowe na sieć AdTotal.
Zespół kierujący siecią chce pozyskać dla nośników w Tescoreklamodawców z branży FMCG. - Posiadanie w ofercie wielu różnychmediów i, co za tym idzie, szerokiego portfolio partnerów, pozwalanam na tworzenie crossmediowych strategii reklamowych dla klientów- dodaje Szymon Szmigiel, kierownik sprzedaży AdTotal.
Dołącz do dyskusji: AdTotal obejmuje ekrany w sklepach Tesco