SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Bańkowska, Jacek Karaś i Karolina Pietrzyk w Change Integrated

Team kreatywny Agata Bańkowska (art director) i Jacek Karaś (copywriter) dołączył do działu kreacji, a Karolina Pietrzyk jako art director do działu designu agencji reklamowej Change Integrated.

Agata Bańkowska i Jacek Karaś poprzednio pracowali wspólnie w Leo Burnett, tworząc dla Orange (m.in. niedawną kampanię bożonarodzeniową i obecnie prowadzoną akcję „100 sposobów od Orange”), Fiata, Heinekena i Procter & Gamble. W ub.r. byli finalistami konkursu Young Creatives. Bańkowska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie, a Karaś - stosunki międzynarodowe, bezpieczeństwo i studia strategiczne na Uniwersytecie Warszawskim. W Change Integrated będą pracowali dla takich klientów jak Škoda, Bank Millennium, Google Polska oraz Polkomtel.

Karolina Pietrzyk z branżą reklamową jest związana od 5 lat. Wcześniej pracowała w agencjach McCann Worldgroup Polska, Momentum, Kolman Advertisting i Publicis, tworząc dla marek takich jak m.in. Exxon Mobil, MasterCard, L’Oreal, Saturn, Peugeot, Skandia, Orange, Nestle i Citi Bank. Jest doktorantką na wydziale grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Agata Bańkowska, Jacek Karaś i Karolina Pietrzyk w Change Integrated

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.zespa.fr/img/nike-blazer.html
That is certainly an excellent last hint, I think picking tiny inside impression introducing eye-port truly minimizes the image.
0 0
odpowiedź