Aldi promuje się wśród potencjalnych pracowników
"Napędzają nas ludzie, po prostu" to hasło kampanii employer brandingowej sieci sklepów Aldi.
Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości oraz jutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.
Kampania employer brandingowa wspierać będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Głównym jej celem jest pokazanie realnego obrazu pracy w Aldi , gdzie świetnie odnajdą się osoby, które, podobnie jak obecni pracownicy napędzani są przez wartości takie jak: pewność, jakość, życzliwość i jutro.
W Aldi "Napędzają nas ludzie, po prostu"
Hasło kampanii brzmi "Napędzają nas ludzie, po prostu". - Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, dyrektor obszaru zasobów ludzkich Aldi Polska.
Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia lokalizuje założenia strategii międzynarodowej grupy Aldi Nord.
Partnerem w tworzeniu strategii był Employer Branding Institute. Agencją wspierającą tworzenie kreacji wizualnych jest agencja Grow.
Dołącz do dyskusji: Aldi promuje się wśród potencjalnych pracowników