Aleksander Śmigielski: pieniądze na reklamę skończą w listopadzie
- Tak ciężko jeszcze nigdy nie było - mówi o sytuacji branży reklamowej w Polsce Aleksander Śmigielski, media director CEE w firmie Unilever oraz członek zarządu IAA Polska (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce).
Dołącz do dyskusji: Aleksander Śmigielski: pieniądze na reklamę skończą w listopadzie
1. Nie konsolidacja tylko korekta. Usunięte z rynku zostaną firmy o słabej kondycji finansowej a ceny wrócą do takiego poziomu, jaki byłby bez sztucznego napędzania za pomocą bańki kredytowej.
2. Wymuszą inflację? Sprawdź proszę co to jest inflacja.
3. Euro w niczym nie pomogło, a jedynie pogorszyło sytuację.
zgadzam się z Tobą w 100% euro w niczym nie pomogło i oby się rozpadło i było tak jak kiedyś. po 2 dzisiaj mówią, że na rynku reklamy jest źle, a za miesiąc że jest wszystko ok i przychody poszły w góre i koło się zamyka