SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alior Bank przed skocznią narciarską reklamuje Rachunek Partner dla firm (wideo)

W nowej kampanii Alior Banku reklamowany jest Rachunek Partner pozwalający płacić taniej za paliwo. Akcja spotu rozgrywa się przy food trucku stojącym pod skocznią narciarską. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL i Mets.

Kampania podkreśla, że Rachunek Partner razem z kartą debetową jest darmowy (przy spełnieniu warunków dotyczących wpływów na konto i przelewów do ZUS/US) - nie płaci się za prowadzenie konta, przelewy internetowe (w tym do ZUS i US) oraz wypłaty środków z bankomatów oddziałowych. Ponadto klient może też tankować paliwo na wszystkich stacjach po 3,90 zł za litr oraz otrzymywać do 100 zł miesięcznie zwrotu środków wydanych bezgotówkowo na paliwo.

Akcja spotu rozgrywa się przed skocznią narciarską, gdzie sprzedaż prowadzi właścicielka food trucka z tradycyjnymi grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, w szczególności kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę symbolizującego Alior Bank. Mężczyzna opisuje jej zalety Rachunku Partner.

Jest to początek cyklu kampanii, w których Alior Bank będzie przedstawiany jako „bank przedsiębiorczości”. Kolejne reklamy będą opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm.

Alior Bank od września ub.r. stosuje podobną konwencję w reklamach usług dla klientów indywidualnych. Ostatnio promował w ten sposób pożyczkę gotówkową.

Akcja reklamująca Rachunek Partner obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy VoD, platformy społecznościowe, serwisy tematyczne, m.in. finansowe, mailingi do baz portalowych), prasę oraz BTL (ulotki i plakaty w oddziałach banku, oklejone witryny wybranych placówek).

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

Dołącz do dyskusji: Alior Bank przed skocznią narciarską reklamuje Rachunek Partner dla firm (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl