SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sinsay z aplikacją mobilną

Klienci marki Sinsay (LPP) mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji mobilnej. Przygotowała ją firma technologiczno – doradcza Future Mind.

Po okresie badań i testów z użytkownikami, aplikacja Sinsay jest już dostępna dla wszystkich osób zainteresowanych ofertą marki. Od podstaw zbudowano silnik, szatę graficzną oraz doświadczenie użytkownika.

Dzięki aplikacji użytkownicy mogą filtrować produkty, tworzyć wygodne listy, skanować metki i sprawdzać dostępność produktów w innych sklepach oraz zarządzać profilem klienta.

Aplikacja Sinsay na iOS i Android

Z poziomu aplikacji użytkownicy mogą bezpośrednio udostępnić produkty swoim znajomym lub w mediach społecznościowych. Koszyk dostępny jest z każdego urządzenia – telefonu, tabletu i komputera. Polską wersję aplikacji można pobrać w sklepach iOS i Android.

Jak podaje LPP w podsumowaniu finansowym za rok 2021/22, w 4Q2021/22 stanowiły one ponad 73 proc. zakupów online. To skłoniło spółkę do przyspieszenia prac nad jej uruchomieniem.

– Sinsay to bardzo dynamicznie rozwijający się brand i miejsce zakupów dla całej, młodej rodziny, które oferuje modne produkty w atrakcyjnych cenach. Przygotowanie dla naszych klientów aplikacji mobilnej wymagało opracowania precyzyjnej strategii produktu. Future Mind był dla nas ważnym partnerem podczas całego procesu. Dzięki bliskiej współpracy z projektantami i konsultantami powstała aplikacja, która będzie naszym głównym punktem kontaktu z klientem – mówi Michał Laskowski, dyrektor ds. e-commerce Sinsay, LPP.

Według wstępnych danych od lutego do kwietnia br. przychody koncernu odzieżowego LPP, właściciela marek Reserved, House, Cropp, Sinsay i Mohito, zwiększyły się rok do roku o 45 proc. do 3,415 mld zł, a zysk operacyjny - z 87 do 205 mln zł.

Przychody LPP z e-commerce zwiększyły się nieznacznie - o 3 proc. do 1,015 mld zł. Tak niska dynamika w dużym stopniu wynika z tego, że w pierwszych miesiącach w ub.r. w wielu krajach, w których działa firma, w związku z epidemią zamknięte były sklepy niespożywcze. W konsekwencji udział e-commerce w przychodach LPP zmalał z 42 do 30 proc.

Dołącz do dyskusji: Sinsay z aplikacją mobilną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
1milion odnosi sie do slowa zazwyczaj i odnosi się do aplikacji ze strony sinsay ->
1.9k musialo widziec obrazek ze slowem zaw.sze bo napisalo recenzje wiec musialo wejsc w szczegoly w play store->
500 k z 1M
jak przytrzymalo
dluzej ikonke aplikacji w play store to sama sie pobrala bez wchodzenia w obrazek i szczegoly aplikacji wiec 500k odnosi sie tylko do pobran aplikacji

niech te 500k odnosi sie do slowa zazwyczaj i za kazdym razem
0 0
odpowiedź