Milion klientów korzysta z aplikacji mobilnej Stokrotki
Po pół roku od wprowadzenia aplikacja mobilna sieci sklepów Stokrotka ma ponad milion użytkowników. Można z niej korzystać we wszystkich z 850 sklepów sieci.
Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" udostępniona została w marcu tego roku. Sieć podaje, że ma obecnie ponad milion użytkowników. W sierpniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.
– Z informacji, które do nas docierają, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że „Nasza Stokrotka” pozwala na uczestnictwo w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści. Cieszymy się, że nasze nowe rozwiązanie stworzone z myślą o klientach i możliwości robienia tańszych zakupów jest bardzo pozytywnie odbierane i wykorzystywane przez tak wiele osób – informuje Daria Raganowicz, specjalistka ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Klient korzystający z aplikacji „Nasza Stokrotka” zyskuje dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. Teraz sieć przygotowała dla klientów dodatkowe okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.
W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów.
Z aplikacji klienci mogą korzystać we wszystkich, ponad 850 sklepach Stokrotka.
Dołącz do dyskusji: Milion klientów korzysta z aplikacji mobilnej Stokrotki