Arkadiusz Miegoń: z OMD na country managera Mexad Poland
Arkadiusz Miegoń objął funkcję country managera w zajmującej się planowaniem i zakupem reklam w internecie firmie Mexad Poland. Poprzednio przez prawie 5 lat pracował w OMD.
Jako country manager Mexad Poland Arkadiusz Miegoń będzie kierował 5-osobowym zespołem zajmującym się kompleksowym zakupem powierzchni reklamowych w internecie (przy pomocy zaawansowanych algorytmów optymalizujących pod pożądany cel w założonej kwocie) oraz tworzeniem profili odbiorców dedykowanych dla klienta. Warszawski oddział jest jednym z 11 biur DataXu / Mexad na świecie.
- Moja decyzja o przejściu ze strony agencyjnej na technologiczną jest czysto pragmatyczna. Nie pozostawia żadnych wątpliwości, że znany nam do tej pory ekosystem reklamy internetowej ulega całkowitej przemianie - uzasadnia Miegoń. - Jedynie przejście do lidera w tej technologii pozwala mi nie tylko być na bieżąco, ale także być autorem tych zmian - przekonuje.
Poprzednio, od czerwca 2008 roku, Arkadiusz Miegoń pracował w domu mediowym OMD, pełniąc kolejno funkcje interactive media planner, interactive strategy account, interactive strategy manager i display marketplace director. Zajmował się przede wszystkim planowaniem i zakupem reklam w modelu RTB. Wcześniej był związany z OMG Digital i agencją Plasma Media.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Miegoń: z OMD na country managera Mexad Poland