„Art Attack” - nowe pismo dla dzieci od Egmontu
W środę 25 kwietnia br. wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla dzieci w wieku 4-7 lat zatytułowany „Art Attack”.
Czasopismo nawiązuje do programu telewizyjnego „Art Attack”, który jest nadawany przez kanał Disney Junior. W magazynie znajdują się zadania wykorzystujące kreatywność dzieci, wraz z instrukcją ich wykonania krok po kroku (w pierwszym wydaniu wśród prac do zrobienia są m.in. album, temperówka czy gitara). Oprócz tego w piśmie znaleźć można zagadki i kolorowanki. Do każdego wydania będą dołączane gadżety (w pierwszym numerze będą to dwie mozaiki prawdziwego artysty).
„Art Attack” kosztuje 7,99 zł. Jego redaktorem prowadzącym jest Kinga Frydrych-Siemiątkowska.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje telewizję: TVP, Polsat, Disney XD, teleTOON+, Nickelodeon, MiniMini, Disney Junior, Polsat JimJam, BBC CBeebies, Disney Channel, TV Puls, internet oraz media wydawnictwa Egmont. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Open Gate, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: „Art Attack” - nowe pismo dla dzieci od Egmontu