SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii

Agencja interaktywna Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną operatora telekomunikacyjnego Netia. Agencja stworzy nowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd i strukturę witryn należących do Netii.

Artegence przedstawiła ofertę obejmującą przebudowę architektury informacyjnej i opracowanie projektów graficznych istniejących serwisów, a także wdrożenie technologiczne, badania użyteczności oraz autorski system zarządzania treścią. W ramach długofalowej współpracy Artegence odpowiadać będzie również za rozwój i dalszą optymalizację stron Netii.

W przeszłości Artegence przygotowała dla Netii m.in. kampanię "Netia. Wolność Wyboru" w której wzięła udział wykreowana postać Człowiek Kursor.

Dotychczas za serwis korporacyjny operatora odpowiadała agencja Huevo.

Dołącz do dyskusji: Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl