Awans w GN Netcom
Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketingmanagera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiegozespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.
Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjneproduktów marki Jabra dla rynku biur i call center orazużytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej iWschodniej.
Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategiimarketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetemmarketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowobędzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległejej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie inadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.
Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej weWrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniejodpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: TrakElectronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcompracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy KomsaPolska.
Dołącz do dyskusji: Awans w GN Netcom