SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awanse i nowe osoby w \Data Solutions

Gabriela Siemieniuch, Anna Miller i Marek Maciejewski awansowali w agencji \Data Solutions. Jednocześnie pracę w firmie rozpoczęli Michał Grajewski i Aleksandra Łuszczyńska.

Gabriela Siemieniuch awansowała w agencji \Data Solutions z funkcji strategic planning managera na stanowisko senior strategic planning managera. W firmie pracuje od ponad trzech lat, odpowiadając m.in. za kreowanie strategii działań dla klientów i rozwój relacji biznesowych z nimi oraz analizy rynku w dziale strategii. Natomiast Anna Miller objęła w agencji stanowisko senior account executive. W firmie pracuje od 2008 roku, do tej pory jako account executive zajmując się m.in. projektami dla firm Procter&Gamble i Navo oraz realizacją drugiej edycji programu lojalnościowego „Punkt dla Mamy” i kampanii „Słońce na drodze”. Z kolei Marek Maciejewski, zajmujący do tej pory stanowisko junior graphic designera, objął funkcję designera. W firmie pracuje od lipca ubiegłego roku, realizując projekty dla Procter&Gamble, Kompanii Piwowarskiej, Ferrero Polska i Citröen Polska.

Jednocześnie do \Data Solutions dołączyli Michał Grajewski i Aleksandra Łuszczyńska. Grajewski objął stanowisko senior account managera, na którym kieruje teamem realizującym projekty dla Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland, Procter&Gamble oraz marki Winiary, a ponadto zajmie się realizacją programu „System zwrotu kasy” dla Samsung Electronics Polska. Wcześniej był związany z agencją reklamową V&P, w której jako senior account executive obsługiwał projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej oraz Banku GBS. Z kolei Aleksandra Łuszczyńska jako account cxecutive zajmie się w agencji obsługą firm Ferrero Polska i Imperial Tobacco Polska oraz realizacją, wraz z zespołem, projektów dla marek Maxi King i West. Łuszczyńska wcześniej pracowała w agencji GPD Advertising jako specjalista ds. sprzedaży i PR w dziale new business.

Dołącz do dyskusji: Awanse i nowe osoby w \Data Solutions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl