SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem

W czerwcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" w czerwcu br. wyniosła 507 679 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 491 664 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 401 329 egz. (wzrost o 1 proc.).

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady 507 679 468 978
Kobieta i Życie 491 664 -
Świat Kobiety 401 329 399 725
Poradnik Domowy 382 476 388 021
Claudia 262 783 332 789
Olivia 190 526 257 335

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Olivia" (w dół o 22 proc.).

2009

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady 507 679 480 204
Kobieta i Życie 491 664 543 272
Świat Kobiety 401 329 468 745
Poradnik Domowy 382 476 375 980
Claudia 262 783 272 999
Olivia 190 526 245 865

Dołącz do dyskusji: Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl