Bartłomiej Batte dyrektorem sieci reklamowej Digital Contact
Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w internetowej sieci reklamowej Digital Contact, należącej do Tarsago Media Group. Odpowiada za kierowanie działem sprzedaży oraz rozwój w obszarze reklamy online. Zajmie się również wsparciem i rozwojem rumuńskiej filii spółki.
- Widzimy jak nasi klienci coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i - przy wykorzystaniu danych behawioralnych - poszerzamy naszą mailingową - mówi Bartomiej Batte.
Bartłomiej Batte posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu. W marcu br. objął w Digital Contact nowo utworzone wówczas stanowisko head of performance. Wcześniej związany był miedzy innymi z takimi agencjami jak: OAN, Netaffiliation, Revenue Alley czy Grupą ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Batte dyrektorem sieci reklamowej Digital Contact
Nie jesteś w stanie długo siedzieć bez nowych wyzwań, ceni się!