SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak obejmując stanowisko digital communication managera. Pracę w firmie zaczęli też Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.

Trośniak w branży reklamowej pracuje od 2011 roku. Wcześniej związany był z agencją performance Tradedoubler, a w ostatnich latach pracował w domu mediowym Value Media (Group One).

W tej ostatniej firmie był kolejno account managerem, communication managerem i communication directorem. W strukturach Group One odpowiadał za zespół prowadzący działania digital dla Idea Banku, a także kampanie takich marek jak Netia, Tchibo, Suzuki czy Nationale Nederlanden.

Dział internetowy MullenLowe MediaHub został wzmocniony o dwójkę nowych pracowników w obszarze digital traffic  - dołączyli do niego Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl