Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub
Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak obejmując stanowisko digital communication managera. Pracę w firmie zaczęli też Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.
Trośniak w branży reklamowej pracuje od 2011 roku. Wcześniej związany był z agencją performance Tradedoubler, a w ostatnich latach pracował w domu mediowym Value Media (Group One).
W tej ostatniej firmie był kolejno account managerem, communication managerem i communication directorem. W strukturach Group One odpowiadał za zespół prowadzący działania digital dla Idea Banku, a także kampanie takich marek jak Netia, Tchibo, Suzuki czy Nationale Nederlanden.
Dział internetowy MullenLowe MediaHub został wzmocniony o dwójkę nowych pracowników w obszarze digital traffic - dołączyli do niego Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub