Bartosz Węgłowski w zespole Kompanii Piwowarskiej
Bartosz Węgłowski rozpoczął we wrześniu pracę w Kompanii Piwowarskiej jako integrated communication director.
Do obowiązków Węgłowskiego należą budowa, optymalizacja i nadzór komunikacji w kanałach digital, POSM oraz ich integracja z innymi procesami komercyjnymi. Zadba też o spójność komunikatów marek KP do docelowych konsumentów, z naciskiem na media i digtal.
Bartosz Węgłowski odpowiada także za współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi oraz za nadzór nad procesem rozwoju identyfikacji wizualnej, grafiki opakowań i POSM dla poszczególnych marek.
Węgłowski przeszedł z Danone, gdzie przez prawie dwa lata pracował jako head of media and integrated communication. Wcześniej w The Coca-Cola Company był managerem odpowiedzialnym za strategie mediowe, w Huawei w 2015 roku pełnił funkcję regional digital marketing managera.
Ma również doświadczenie wyniesione z agencji mediowych, pracował w Mediacomie dla marek Procter&Gamble, Sony, Skoda, Seat; w Starcomie obsługiwał SABMiller i Heinekena, w Maxus Warszawa - Play, Fiata, Nikon.
Kompania Piwowarska ma w swoim portfolio takie marki piwa jak Lech, Tyskie, Żubr, Capitan Jack, Pilsner Urquell, Grolsch, Dębowe, Książęce, Redd's i Gingers.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Węgłowski w zespole Kompanii Piwowarskiej