Beata Kucejko-Pełka awansowała w strukturach Grupy LEGO
Beata Kucejko-Pełka, dotychczasowa dyrektorka marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie awansowała na stanowisko brand marketing directora na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
Kucejko-Pełka od 2019 roku obejmowała stanowisko dyrektorki marketingu LEGO na region Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich, będąc odpowiedzialną za strategię, komunikację marketingową, media, digital i wszelkie działania w zakresie trade marketingu.
Zrealizowała w tym czasie takie projekty, jak launch nowej globalnej platformy „Rebuild the World", otwarcie sześciu własnych sklepów LEGO w największych 5 miastach w Polsce, rozwój strategii marki LEGO dedykowanej dorosłym, produkcja programu telewizyjnego „LEGO Masters" czy aktywacja „Zielone Instrukcje".
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej, przez blisko 12 lat, Beata Kucejko-Pełka była związana z Mondelez/Kraft Foods, gdzie budowała wizerunek i skuteczne działania marketingowe dla najważniejszych marek koncernu, takich jak Milka, Delicje, Prince Polo, Jacobs i Toblerone.
Dołącz do dyskusji: Beata Kucejko-Pełka awansowała w strukturach Grupy LEGO