„Kupuj co polskie” - rodzimi producenci żywności w reklamach Biedronki (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę akcji pod hasłem „Kupuj co polskie” promującej rodzime produkty dostępne w jej sklepach. W reklamach występują szefowie kilku firm dostarczających artykuły żywnościowe do Biedronki.
W kampanii występują szefowie firm Graal, Mlekovita, Citronex, Szubryt i Stara Mleczarnia, produkujących artykuły żywnościowe z różnych kategorii. W reklamach opowiadają o swoich produktach oraz współpracy z Biedronką.
W ramach promocji rodzimych produktów w tegorocznej akcji lojalnościowej „Gang Fajniaków” jeden punkt przyznawano, jeśli wśród kupionych artykułów był przynajmniej jeden „tworzący wartość dla polskiej gospodarki”. W sklepach zostały one odpowiednio oznaczone.
Jeronimo Martins informuje, że od startu „Gang Fajniaków” pod koniec sierpnia do 12 listopada klienci Biedronki kupili polskie produkty za ponad 9,4 mld zł.
W ramach akcji „Kupuj co polskie” informacje, ile każdorazowo klient wydał na polskie produkty, są umieszczane na paragonach w Biedronce.
Ponadto wydano katalog „Razem możemy więcej” opisujący współpracę firmy z polskimi producentami żywności.
Działania reklamowe Biedronki obejmują wszystkie czołowe kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację reklam odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
W trzecim kwartale br. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a sprzedaż porównywalna - o 6 proc. Przychody wyrażone w euro wzrosły o 6,4 proc. do 3,4 mld.
Na koniec września sieć Biedronka liczyła 3.047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a łączna powierzchnia handlowa sklepów wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych.
Dołącz do dyskusji: „Kupuj co polskie” - rodzimi producenci żywności w reklamach Biedronki (wideo)