SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kupuj co polskie” - rodzimi producenci żywności w reklamach Biedronki (wideo)

Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę akcji pod hasłem „Kupuj co polskie” promującej rodzime produkty dostępne w jej sklepach. W reklamach występują szefowie kilku firm dostarczających artykuły żywnościowe do Biedronki.

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita, w reklamie BiedronkiDariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita, w reklamie Biedronki

W kampanii występują szefowie firm Graal, Mlekovita, Citronex, Szubryt i Stara Mleczarnia, produkujących artykuły żywnościowe z różnych kategorii. W reklamach opowiadają o swoich produktach oraz współpracy z Biedronką.

W ramach promocji rodzimych produktów w tegorocznej akcji lojalnościowej „Gang Fajniaków” jeden punkt przyznawano, jeśli wśród kupionych artykułów był przynajmniej jeden „tworzący wartość dla polskiej gospodarki”. W sklepach zostały one odpowiednio oznaczone.

Jeronimo Martins informuje, że od startu „Gang Fajniaków” pod koniec sierpnia do 12 listopada klienci Biedronki kupili polskie produkty za ponad 9,4 mld zł.

 

W ramach akcji „Kupuj co polskie” informacje, ile każdorazowo klient wydał na polskie produkty, są umieszczane na paragonach w Biedronce.

Ponadto wydano katalog „Razem możemy więcej” opisujący współpracę firmy z polskimi producentami żywności.

 

Działania reklamowe Biedronki obejmują wszystkie czołowe kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

 

Za kreację reklam odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

 

W trzecim kwartale br. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a sprzedaż porównywalna - o 6 proc. Przychody wyrażone w euro wzrosły o 6,4 proc. do 3,4 mld.

Na koniec września sieć Biedronka liczyła 3.047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a łączna powierzchnia handlowa sklepów wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych.

Dołącz do dyskusji: „Kupuj co polskie” - rodzimi producenci żywności w reklamach Biedronki (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bazyl
Polska wieś kartą wyborczą głosowała tak jak głosowała. Więc ja swoim portfelem głosuję tak jak głosuję!
odpowiedź
User
Ziut
Mało mnie interesuje kto jest producentem. Przy zakupach kieruję się jakością towaru i przystępnością ceny.
odpowiedź