Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberga
Carlsberg Polska wybrał w przetargu agencję Big Picture do obsługi komunikacyjnej swojej akcji edukacyjnej "Trzeźwo myślę".
W tym roku odbywa się już trzecia edycja akcji „Trzeźwo Myślę”, w której Carlsberg edukuje konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Medi i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.
Współpraca z Big Picture nawiązana została w wyniku przetargu. Obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami.
Dołącz do dyskusji: Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberga