„Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej. Będzie trzecia edycja
Druga edycja „Bitwy o dom” gromadziła średnio 1,65 mln oglądających. TVN w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 25,9 mln zł. Stacja planuje trzecią edycję.
Program „Bitwa o dom 2” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą edycję reality-show oglądało średnio 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym 12,58 proc. wśród wszystkich widzów i 15,29 proc. w grupie komercyjnej.
Pierwsza seria „Bitwy o dom” nadawana była wiosną br. w niedziele o godz. 10.55. Średnia jej oglądalność wyniosła 1,23 mln widzów przy udziale na poziomie 13,08 proc. w grupie 4+ i 17,42 proc. w 16-49. (więcej na ten temat).
W czasie nadawania programu stacja TVN zajmowała trzecią lokatę w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka, emitująca wówczas końcówkę „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej 14,56 proc. udziału. Na drugiej pozycji uplasowała się Jedynka (filmy fabularne i mecze Ligi Mistrzów; 13,97 proc.). Gorzej od TVN wypadł Polsat („Top Chef” i filmy; 10,95 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej kanał TVN był już jednak liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, TVP2 oraz TVP1.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 |
1 909 152 |
14,56% |
13,12% |
TVP1 |
1 831 987 |
13,97% |
12,67% |
TVN - Bitwa o dom 2 |
1 649 196 |
12,58% |
15,29% |
Polsat |
1 435 369 |
10,95% |
13,98% |
Wpływy z reklam przy emisji „Bitwy o dom 2” wyniosły 25,94 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności programu. Wszystko wskazuje na to, że wiosną w TVN pojawi się kolejna edycja - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Stacja już zachęca rodziny do zgłaszania się do kolejnej serii.
W programie „Bitwa o dom” 12 rodzin projektowało, wyposażało i urządzało mieszkania według własnych pomysłów, rywalizując o wygranie jednego z nich. Ich pracę oceniało jury w składzie Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski. Zwycięzcami drugiej edycji zostali Ewa i Kamil Boguszewscy. Za produkcję formatu odpowiadała firma Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: „Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej. Będzie trzecia edycja
Jedna z nich to np. świąteczne doładowania Smile.
Na stronie : http://swiateczne-doladowania.nd.pl możemy raz doładować sobie telefon za darmo Smile