SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biżuteria sprzedaje się dobrze w sieci

Internetowa sprzedaż biżuterii na amerykańskim rynku osiągnęła w ubiegłym roku wartość 2,45 miliarda dolarów.

Wynika z danych IDEX Online Research.

To o prawie 20 procent więcej niż w 2005 roku. Sprzedaż biżuterii w sieci stanowiła w zeszłym roku 3,9 procenta całego przemysłu, wartego w sumie 63 miliardy dolarów. Do 2010 roku udział ten ma wynosić 8,1 procenta.

Najwięcej z tego rynku zgarnęła firma Blue Nile, która w ubiegłym roku sprzedała produkty warte 252 miliony dolarów, z czego 90 procent stanowiły brylanty. Najlepiej w sieci sprzedawały się pierścionki zaręczynowe z brylantem.

Dołącz do dyskusji: Biżuteria sprzedaje się dobrze w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl