SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blogerka Deynn hitem miesięcznika "Joy". W kilka dni sprzedano połowę nakładu, będzie dodruk

Magazyn "Joy" (Marquard Media Polska) zdecydował o dodruku czerwcowego numeru po tym, jak czytelnicy w ciągu pięciu dni wykupili ponad połowę nakładu. Na okładce znalazła się blogerka fitness - Deynn.

Wydanie z blogerką jest na rynku od 4 maja, decyzja o dodruku została podjęta 9 maja. Pierwszy raz w 11-letniej historii pisma - jak podkreśla wydawca. W pierwszych czterch dniach czerwcowe wydanie "Joy" miało sprzedaż łączną dwuipółkrotnie większą niż wydanie kwietniowe, w adekwatnym okresie sprzedażowym.

Błyskawiczne wyprzedanie się "Joy" skomentowała na swoim profilu facebookowym bohaterka okładki - Deynn (Marita Surma). - Niesamowite uczucie. Niesamowita historia, niesamowici WY.  Nigdy czegoś takiego nie było, nigdy. Nikt nie wierzył we mnie w moją moc ale dziękuję, bo tym daliście mi siłę, która każdego dnia rośnie - napisała.

- Numer kwietniowy Joy  ma ostatecznie sprzedaż ogółem wynoszącą 56 200 egz. To, wraz ze spektakularnymi danymi z monitoringu czerwcowego numeru zapowiadało, że sprzedaż tego numeru będzie znacznie większa, a nakład skierowany do sprzedaży nie wystarczy na zaspokojenie potrzeb czytelniczek - tłumaczy decyzję o dodruku Elżbieta Gers, szefowa dystrybucji miesięcznika „Joy”. Dodruk (dodatkowe 20 000 egz) będzie na rynku 17 maja, a numer pozostanie w sprzedaży do 6 czerwca.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Jeszcze w styczniu "Joy" plasował się pod względem sprzedaży wśród luksusowych i shoppingowych magazynów na dziewiątym miejscu, ze sprzedażą na poziomie 43 249 egz. i z największym spadkiem w tym segmencie: 33,63 proc.

 - Obecny sukces to w dużej mierze efekt bliskiej współpracy z influencererami - mówi Karolina Weber, redaktor naczelna „Joy”. - Okładka „Joy'a to dla Deynn pierwsza okładka w prasie. Wcześniej debiutowały u nas m.in. Jessica Mercedes i Red Lipstick Monster.

Dodrukami w tym roku mógł się pochwalić także kwartalnik "Przekrój". Magazyn miał dwa dodruki  w styczniu  - raz 29,9 tys. egz., drugi raz - 60 tys.

Dołącz do dyskusji: Blogerka Deynn hitem miesięcznika "Joy". W kilka dni sprzedano połowę nakładu, będzie dodruk

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aspen
Znaczy się co ona konkretnie zrobiła, że tak się sprzedała?
0 0
odpowiedź
User
ja
Obecny sukces to w dużej mierze efekt bliskiej współpracy z influencererami
Whatever. Selfie z siłki i pokazywanie tyłka do lustra na instagramie plus paskudne tatuaże.
0 0
odpowiedź
User
Kurtuazyna
Znaczy się co ona konkretnie zrobiła, że tak się sprzedała?
pokazała ciało
0 0
odpowiedź