SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Bloomberg Businessweek Polska' ma być rentowny od I kw. 2012 r.

Zarząd Platformy Mediowej Point Group ocenia, że jego nowy projekt magazyn „Bloomberg Businessweek Polska" osiągnie rentowność w I kwartale, wynika z komentarza zarządu do wyników. Jeszcze w tym roku spółka ma przygotować wersję magazyn na tablety.

"Wiodącym aktywem PMPG pozostaje tygodnik Wprost, który generuje 70 proc. przychodów. W III kwartale działania Grupy skupiały się na wzmocnieniu tego aktywa oraz uruchomieniu nowego projektu wydawniczego – magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" (...). Według ostrożnych ocen zarządu grupy, nowy projekt powinien być rentowny już w pierwszym kwartale 2012 r." - czytamy w komunikacie spółki.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 1,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,56 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 51,58 mln zł wobec 61,67 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 'Bloomberg Businessweek Polska' ma być rentowny od I kw. 2012 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrek
dość ciekawa pozycja nie powiem...ale 8zł za dwutygodnik,..który ilością stron nie powala....to już wolę kupić Forbes
odpowiedź
User
privat
z tego wynika, że światowy manipulator ma się w Polsce coraz lepiej
odpowiedź