BMP wycofuje się z inwestycji w media, nadal zainteresowane firmami marketingowymi
Notowana na warszawskiej giełdzie niemiecka spółka zarządzającą aktywami, wyspecjalizowana w klasie aktywów private equity, BMP AG zrezygnowała z inwestycji w sektor mediów w Polsce i w zamian poszukuje możliwości inwestycyjnych w sektorze marketingowym w kraju, poinformował prezes funduszu BMP Media Invetors AG Jens Spyrka.
"Zdecydowaliśmy się wycofać z inwestycji" - powiedział Spyrka w odpowiedzi na pytanie serwisu Dealwatch z grupy Euromoney, dotyczące inwestycji w sektorze mediów, o których BMP informowało w październiku. BMP rozpoczęło nawet due diligence wspomnianej spółki.
Jednakże, podczas rozmowy w kuluarach, Spyrka dodał, że fundusz nadal poszukuje potencjalnych inwestycji w Polsce.
"Szukamy spółki oferującej usługi marketingowe" - powiedział Spyrka, dodając że inwestycja mogłaby wynieść minimum 0,5 mln euro. Jednocześnie podkreślił, że nie powinniśmy się spodziewać, że coś się wydarzy w przeciągu następnych 3-4 miesięcy.
Natomiast prezes BMP AG Oliver Bormann poinformował, że obecnie spółka skupi się na rozwijaniu istniejącego portfolio, a sprzedaż udziałów nie miałby sensu ze względu na warunki rynkowe w których ciężko jest uzyskać dobrą cenę.
Oprócz K2 Internet i Nokaut, spółka posiada inwestycje w polskim serwisie Au pair Pomocni (63%), kobiecym portalu internetowym Republika Kobiet (75%) oraz spółce zajmującej się sprzedażą i marketingiem SklepyFirmowe.pl (70%).
Dołącz do dyskusji: BMP wycofuje się z inwestycji w media, nadal zainteresowane firmami marketingowymi