„Bo jesteś wyjątkowa” w nowej kampanii Princessy
Pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” startuje telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i MEC.
W rozpoczynającej się w najbliższy poniedziałek kampanii Pirncessy wykorzystywane będą dwa spoty. Pierwszy koncentruje się na kobiecej i wdzięcznej stronie tych wafelków, podkreślając, że pozwalają one poczuć się wyjątkowo chociaż na krótką chwilę. Natomiast drugi zwraca uwagę na ulepszoną recepturę produktów tej marki. Wafelki Pirncessa od niedawna mają bowiem nie tylko zmienione opakowania, lecz przede wszystkim są oblane większą ilością czekolady (więcej o tym relaunchu).
Akcja pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” jest skierowana przede wszystkim do kobiet, podkreślając wyjątkowość każdej z nich. W reklamach został wykorzystany cover utworu „My Girl” zespołu The Temptations.
Strategię i kreację kampanii - zaplanowanej do 30 października - przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Bo jesteś wyjątkowa” w nowej kampanii Princessy