Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do zasięgania rzetelnychinformacji o Funduszach Europejskich. Akcja obejmująca telewizję,radio i outdoor pokazuje postawy symbolizujące niewiedzę o tychśrodkach.
W rozpoczętej właśnie pod hasłem kampaniiinformacyjno-promocyjnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zachęcapod hasłem do korzystania z łatwo dostępnych źródeł rzetelnychwiadomości o Funduszach Europejskich. W kreacji spotów ibillboardów pojawiają się postacie, m.in. charakterystycznibrodacze, pokazujące stereotypowe opinie o unijnych środkachpomocowych. Kampania "Dobra informacja na dobry początek" zachęca,żeby wiadomości na ten temat zasięgać z uruchomionego właśnieserwisu www.funduszeeuropejskie.gov.pllub w powstających na terenie całej Polski regionalnych punktachinformacyjnych.
Kampania obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7,TV4, Polsat 2, Discovery, AtMedia, TVN24, TVP Info, Polsat News),radio (głównie RMF oraz ZET, ponadto Agora Sieć, Eska, AdPoint,Sieć Plus, Vox, PR1 i PR3) oraz outdoor (billboardy wielkoformatowew 51 miastach Polski).
Kreację zaplanowanej na miesiąc akcji przygotowała przez agencjęreklamową Opus B.
Dołącz do dyskusji: Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)