SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet MBNA dla Mediaedge:cia

Należący do holdingu reklamowego WPP Group dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla wydawcy kart kredytowych MBNA.

W finałowej rozgrywce o warty 14 milionów funtów ogólnoeuropejski budżet marki Mediaedge:cia pokonał agencję Arena BLM - informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej z ciągnącego się dziesięć miesięcy procesu wycofał się dom mediowy ZenithOptimedia, a wyeliminowane zostały Universal McCann i Carat.

Jeszcze w lutym bieżącego roku MBNA zaprosiła brytyjskie agencje medialne do wyrażenia swojego ewentualnego zainteresowania współpracą z firmą, która planuje rozszerzenie swoich działań promocyjnych poza marketing bezpośredni.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet MBNA dla Mediaedge:cia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl