Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej
Do zespołu sprzedaży digitalowej wydawnictwa Burda dołączyły trzy osoby. Stanowiska digital sales expert objęły Elżbieta Gmyrek-Ziętek i Ewa Świąder, a digital sales specialist - Zuzanna Mandes-Uszyńska.
Nowo zatrudnione osoby odpowiadają za sprzedaż digitalową tytułów wydawnictwa, będą raportowały do Katarzyny Cieślik, szefowej komórki Burda Digital Lab.
Elżbieta Gmyrek-Ziętek z rynkiem reklamy jest związana od 10 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako senior account manager w Wirtualnej Polsce. Poprzednio w Grupie o2 jako key account manager odpowiadała za obsługę domów mediowych i kluczowych klientów bezpośrednich.
Ewa Świąder przez ostatni rok pracowała w biurze reklamy lifestyle Edipresse Polska. Jako specjalista ds. reklamy online odpowiadała głównie za serwisy: Wizaż.pl i Polki.pl. Poprzednio związana z siecią reklamową AdTaily Group/ Agora oraz agencją reklamową Creative Harder.
Zuzanna Mandes-Uszyńska przez prawie 3 lata była związana z Agorą jako projekt manager i specjalista ds. sprzedaży reklamy prasowej, online oraz custom publishing w czasopismach. Poprzednio swoje doświadczenie zdobywała w agencji public relations Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej