Call2Action uruchamia telewizję w sklepach Piotr i Paweł
Call2Action zakończyło instalowanie ekranów w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Firma zawiera obecnie umowy z reklamodawcami, których przekazy wypełnią nadawany w ten sposób program telewizyjny.
Call2Action zainstalowało do tej pory 266 ekranów w 33 sklepach należących do sieci delikatesów Piotr i Paweł i rozpoczęło zawieranie porozumień z reklamodawcami, którzy emitowane tą drogą przekazy skierują do ok. 2,5 mln osób miesięcznie. Dostarczająca technologię i oprogramowanie to tego przedsięwzięcia firma sprzedaje 15-sekundową emisję na jednym ekranie minimum 15 razy w ciągu godziny za 270 zł.
Call2Action przewiduje, że program tej POS TV wypełnią nie tylko krótkie spoty reklamowe, lecz także dłuższe programy rozrywkowe. - Planujemy rozbudowę sieci do 1000 odbiorników do końca tego roku, a do 3000 - do końca 2009 roku - zaznacza Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy w firmie. - Już wkrótce poinformujemy rynek o rozpoczęciu instalacji POS TV w innych sieciach handlowych - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Call2Action uruchamia telewizję w sklepach Piotr i Paweł