Canal+ promuje się jako najlepsza stacja sportowo-filmowa
Canal+ rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem „3 razy 500+”. Jej celem jest wzmocnienie jego wizerunku jako stacji, która dostarcza widzom najlepszą ofertę sportowo-filmową. Równolegle trwa kampania sprzedażowa Cyfry+.
Reklamy Canal+ podają konkretne powody, dla których filmowo-sportowa oferta stacji jest najlepsza na rynku. Informują, że kanał dostarcza polskim widzom ponad 500 premier filmowych, ponad 500 relacji sportowych na żywo oraz ponad 500 meczów najlepszych lig europejskich rocznie. Reklamy zawierają również zapowiedź nowego kanału sportowego poświęconego wyłącznie piłce nożnej Canal+ Gol.
Kampania obejmuje telewizję ( TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport oraz kanałów z pakietu Discovery), prasę (“Tele Tydzień”, ”To&Owo”, „Tele Świat”, „TV 14”, „Tele Tydzień”, „Gazeta Telewizyjna”, “Forbes”, „Newsweek Polska”), internet ( Interia.pl, Onet.pl, nk.pl, tvn24.pl, wp.tv, ipla.pl, vod.onet.pl, Filmweb.pl oraz Google.pl.). Akcja potrwa do końca sierpnia.
Oferta sportowa Canal+ jest wykorzystywana również w kampanii sprzedażowej Cyfry+, która ruszyła z początkiem sierpnia i także będzie trwała do końca miesiąca. Hasło akcji brzmi „Pokażemy klasę”. Reklamy zachęcają do skorzystania z promocji przygotowanej specjalnie na rozpoczęcie nowego sezonu Ekstraklasy, w ramach której klient może otrzymać 40 proc. rabat na opcję Canal+ przez 10 miesięcy oraz 40 proc. rabat na pakiety Cyfry+ na okres do pięć miesięcy.
W kampanii wykorzystywana jest prasa („To&Owo”, „Tele Magazyn”, „GazetacTelewizyjna”) oraz internet (reklamy prowadzące do strony www.cyfraplus.pl/promocja_ekstraklasa).
Obie sierpniowe kampanie przygotowała dla Canal+ Cyfrowy agencja Change Communications.
Dołącz do dyskusji: Canal+ promuje się jako najlepsza stacja sportowo-filmowa