Carlsberg promuje koncerty U2 i Madonny (wideo)
W telewizji, internecie i sieciach sprzedaży rusza kampaniareklamowa piwa Carlsberg. Akcja promuje zaangażowanie marki wtegoroczny cykl koncertów Live Nation.
Startująca właśnie kampania reklamowa piwaCarlsberg podkreśla, że jest ono parterem tegorocznegocyklu koncertów Live Nation, w ramach którego wystąpią w Polsce U2,Madonna, Jethro Tull, Chris de Burgh i Rammstein. Kreacjatelewizyjno-internetowa pokazuje energetyzującą muzykę i otoczeniesceny, co ma stanowić przedsmak "prawdopodobnie najlepszych wrażeńmuzycznych na żywo" podczas tych koncertów.
Ponadto w ramach akcji uruchomiono też serwis internetowywww.carlsbergmusic.pl,w którym można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert.Wejściówki VIP zostaną również rozlosowane w ramach promocji whipermarketach Tesco (występ U2) i Carrefour (koncert Madonny)wśród osób, które po kupieniu 10-paka piwa Carlsberg i wysłaniuSMS-a zgłoszeniowego w jak najkrótszym czasie odpowiedzą naotrzymane pytanie zachowają dowód zakupu.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty w TVN,Polsacie, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacjach z pakietu AtMedia) i internet (serwisy tematyczne i społecznościowe takie jakO2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl).Kreację kampanii - zaplanowanej do pierwszej połowy sierpnia -przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Polska(telewizja) i Byss (internet), a zakupem mediówzajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg promuje koncerty U2 i Madonny (wideo)