SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ceń swoje życie” - Lifetime zachęca kobiety do regularnych badań piersi

Z inicjatywy telewizji Lifetime (A+E Networks) powstała międzynarodowa kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych.

Kampania została stworzona przez A+E Networks w Ameryce Południowej i została wdrożona na ponad 100 rynkach, na których dostępny jest Lifetime.

Projekt ten zdobył trzy nagrody Promax BDA Global Excellence 2016, jak również wyróżnienie Cannes Lion Health and Wellness Education and Services and Awareness (w czerwcu 2016).

Za wdrożenie pomysłu i kreację odpowiadają Nathalie Alvarez (marketing director), Pedro Gonzalez (creative director), Boris Felipe (onair director), Laura Perez (marketing manager), Irene Ochoa (onair manager), Eduardo Ruiz (President A+E Networks Latin America) oraz Lauren Levenson (VP & GM Lifetime Latin America). Kampanię kreatywnie wspierała również agencja Totuma Communications & Design z Hubertem Reinfeldem jako Creative Directorem.

Średni udział polskiej wersji stacji Lifetime w I półroczu br. wyniósł 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ceń swoje życie” - Lifetime zachęca kobiety do regularnych badań piersi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl