Chapter1 zareklamuje Das WeltAuto dla Volkswagen Group Polska
Agencja Chapter1 wygrała przetarg na obsługę marketingową Das WeltAuto, nowego projektu Volkswagen Group Polska. Zajmie się strategią, kreacją i realizacją działań we wszystkich kanałach komunikacji (ATL, BTL i digital).
Das WeltAuto to międzynarodowy projekt grupy Volkswagena, którego celem jest stworzenie sieci sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych. Marka ta ma być synonimem jakości gwarantowanej przez najlepszych specjalistów, dzięki czemu kupno auta używanego wreszcie przestanie wiązać się z ryzykiem.
Docelowo będzie ona obecna we wszystkich salonach dealerskich marek Volkswagen, Volkswagen Samochody Użytkowe, Škoda oraz Seat w całej Polsce.
Dyrektorem Das WeltAuto w Polsce jest Wojciech Tomaszkiewicz. Funkcję tę pełni od czerwca br. Wcześniej przez blisko trzy lata był brand directorem marki Volkswagen w VW Group. Zanim rozpoczął tu pracę pracował w marketingu koncernu PSA Peugeot Citroen.
Agencja Chapter1 pracuje dla takich klientów, jak Kompania Piwowarska, Uniqa, Shimano Polska, Vileda i Vilmorin Garden.
Dołącz do dyskusji: Chapter1 zareklamuje Das WeltAuto dla Volkswagen Group Polska