„Chwile przyjemności” reklamują Caffetteria Mokate (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na spotach sponsoringowych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change i dom mediowy Value Media.
W ramach akcji spoty sponsoringowe Caffetteria Mokate są emitowane m.in. przy programach „Taniec z gwiazdami” i „Hell’s kitchen” oraz serialu „Przyjaciółki” w Polsacie, a także przy wybranych produkcjach TVN i Telewizji Polskiej. Ponadto w listopadzie będą pokazywane w kinach przy „Spectre” - nowym filmie o Jamesie Bondzie.
Poprzednia kampania reklamowa Caffetteria Mokate była prowadzona wiosną br., wspierała rebranding marki poprzednio nazywającej się Mokate.
Kreacją i produkcją nowych spotów zajęła się agencja reklamowa Change, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Kampania potrwa do grudnia.
Dołącz do dyskusji: „Chwile przyjemności” reklamują Caffetteria Mokate (wideo)