CityDeal.pl – kolejny polski serwis grupowych zakupów
Trwa wysyp serwisów społecznościowych oferujących w polskim internecie grupowe zakupy w promocyjnych cenach. W poniedziałek wystartował Gruper.pl a dzisiaj CityDeal.pl.
CityDeal.pl realizuje nową koncepcję 'grupowych zakupów' (collective buying). Idea jest prosta: będąc członkiem społeczności zakupowej użytkownik otrzymuje informację o zniżce, którą może kupić w formie bonu w okresie sprzedaży zniżki (np. 2 dni). Jest tylko jeden warunek: liczba kupujących bon musi przekroczyć określoną przez serwis liczbę. Dlatego użytkownicy przekazują informację otransakcji dnia sieci swoich znajomych za pomocą e-maila, witryny CityDeal.pl, Facebooka. Naszej-klasy, Twittera, Blipa i innych portali społecznościowych. Za każdego poleconego znajomego, który wykupi rekomendowany bon CityDeal dostaje bonus – 10 zł na dalsze zakupy.
CityDeal ruszyło w ostatnich trzech miesiącach w kilku europejskich krajach: Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii i Irlandii. W Niemczech dzienna liczba użytkowników osiąga 100 tysięcy.
- Chcemy powtórzyć te rezultaty w Polsce – mówi Marcin Szałek, szef CityDeal.pl. - Polski konsument jak nikt inny rozumie ideę okazyjnych transakcji, dużo jest wśród nas osób, które nie chcą przepłacać, a lubią korzystać z rozmaitych form spędzania wolnego czasu. Dlatego mamy aspirację, żeby przebić Niemców i wierzę, że nam się to uda – dodaje Szałek.
Na początek firma planuje rozwój w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Szczecinie.
CityDeal założyli znani inwestorzy z branży internetowej: Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother's Rocket Internet (udziałowcy m.in. Facebooka, Naszej Klasy i LinkedIn).
CityDeal w Polsce stworzyło kilka osób z doświadczeniem w e-commerce na świecie: Marcin Szałek, Karol Milewski, Andrzej Morawski i Stanisław Rozwadowski.
Dołącz do dyskusji: CityDeal.pl – kolejny polski serwis grupowych zakupów